|
Alhamdulillah Alhamdulillah Alhamdullilah
 
Kelmarin Daddy nampak HAPPY teramat. Aku pun rasa lapang dada. Menyuntik pun tak ler rasa pedih sangat. He he he . Aku tak suker kalo Daddy masam muker.Macam muker dinosour.
So Daddy selalu tak dapat elak dari muker DINO kalo ada masaalah besar atau sedang dalam proses menyejukkan hati.
 
Lagu kat bawah nie mmg lagu feveret kalo kerokeh ngan Daddy kat umah. Tak pun memude dulu gie lepak AmpangPark ngan geng geng chat ALAMAK.Skang dah bersara so melalak kat umah jerlah bile rasa nak melalak . Tak ler selalu sangat....segan kat jirang ..kui kui kui  
 
Bila kau senyum ku gembira
Bila kau sedih ku menangis
Bagai taman rindukan bulan
Ku rindu wajahmu oh sayang......
 
 
Rerupanya...Daddy dapat DEGHOYAN RUNTUH. Tetiba je Asas Klasik offer saham KLCC Prop. 10 LOT. Siap arrangged loan kalo takder cash. RM 1.66 ker RM 1.68. AKu pun tak ingat. Yerlah aku mana ler tau apa apa pasal saham. Dulu aku keje PA kat Newbridge dapat share based kat Canada pun aku buat derk jer...ada untung sapu. Takde takpe.
 
Sebab dia staff dari opening 1998..so dapat ler lebih skit. Aku tak kisah..nak jual bila dah listing ker ..nak tunggu rega naik ker ...aku tak kisah...sebab aku tak pandai. Camtuh jugak ler Daddy.
So .. Kenanga offer remisier..belasah jer.  Nak tanya kengkawan..dorang pun harapkan remisier gak. Nak tanya kengkawan opis lama..dah kat ALCATEL..no. plak aku tak amik tau.
 
So kesudahannya .....BELASAH jerlah...hehehheee
 

 
 
 
 
 
 

2 comments:

Anonymous said...

wah durian runtuh sungguh tu!
ada satu je ke remiser?
takde lain-lain remiser yang company sediakan?
kalau ada 2-3 boleh compare
tengok package mana yang menarik..
mana yang boleh buat untung lebih hehe...

Op

melor said...

wahhh seronoknya dapat durian runtuh...
moga rezeki yang ada dimanfaatkan sebaiknya