Adam Mengamuk - 2

|
Dlam aku kesakitan dengan si ekcik menjerit sekuat hati, Bibik dan Suraya dah terduduk , Daddy sampai. Adam dah keluar tak tau kemana.

Daddy paksa aku pegi HUKM sekarang jugak. AKu tak nak. Alasan aku ialah aku dah tak sanggup duduk sampai 15 hari kat spital. Nak jawap soalan dari doktor lagi. Aku tak nak report polis. Ya..mmg aku tak nak. Sebab aku ada orang tua lagi. Aku tak nak kecikkan hati abah ngan mak.

Kalau aku report mmg Adam kena teruk. Daddy bising. Aku pun tak pernah kena jentik dengan suami aku sendiri. Sekarang tiba tiba kena PUKUL dengan adik kandung.
Dalam aku menangis tak henti , sakit satu badan jiran aku datang paksa jugak pegi klinik. Check baby saja. Ok aku ikut jer dari dengar dorang tak henti henti bersyarah.

Baby OK. Cuma tetiba AKTIF. Aku banyak lebam. Tulang tulang semua sakit. Ada luka bergaris sana sini akibat terkena mungkin besi katil.

Hingga ke hari ini...ADAM tak nampak bayang. Hati kakak mana yg tak risau. Walaupun teruk aku di terajang ...aku tetap ingatkan ADAM.

Aku tak telefon langsung MAK ngan ABAH kat IPOH. Aku masih lagi dalam kesayuan teramat. Aku menangis bila tersentuh bahu yg bengkak...luka di kaki. Aku masih lagi sedih yg tak terhingga.

Seisi penghuni rumah aku mengamankan diri sampai hari ini. Tempat kerja pun semer diam je.
Aku bawak diri sendiri. Cucuk ubat macam biasa. Makan bila perlu .

Aku tidak BERMIMPI ..................

0 comments: