aku tak tau aku tak pandai

|
aku mmg tak tau ....tak pandai ..

aku tau membaca ..suker menelek...dan yg pasti terpaksa suker membeli
tapi aku tak pandai langsung ..tak terror ...tak mahir MENULIS

aku tak reti langsung mengarang...ayat jiwang..ayat romatik..ayat tegas...ayat dendam .. semuanya aku tibai jer.. apa yg terlintas aku tekan jer..

aku perlukan tempat nak meluah perasaan aku ..tempat aku nak curah apa yg terpendam
tapi ituler ..aku mmg tak pandai

banyak giler blog yg aku lawat hari hari...semuanya best..berilmu...dan mmg ayat yg power giler.. kenkadang aku ternganga masa membaca....terpegun..kehairanan

tapi camner ler aku nak seterror dorang ..bab aku mmg tak pandai..
ao ..inilah hasil contengan aku..luahan citer citer harian kisah benar idop aku..yg tah pah apa.

nak buat camner lagi yerkk...ini jer yg aku mampu...
ada ker org baca ....tak per ..tak der pun tak per....asal aku puas..puashati aku tidak memendam rasa ..

sure takder yg ternganga ..kagum...tapi itulah aku...

memang tak pandai mmg tak tau ...salamssss

0 comments: