CakKkKK !!

|
assalamualaikummmmm

elloOoO ellOo elloOoO

apakhabar uncle auntie kakak kakak abang abang adik adik dan kengkawan semer ??

fuhhhh..lama giler tak mengupdatekan blog yg usang ini..hehehhee

Well ..cam biasa ..masuk spital ...gula tinggi dan demam panas. Tapi takder threaten abortion. So kandungan selamat lagi. Hairan jugak baru 4 bulan dan ada rasa cam denyut denyut kat perut. Dulu masa Sophiellea lupa laks..rasanya takder. Pastu masa scan nape baby cam gerak gerak kepala dan tangan. Macam dah 6 bulan plak.
Doktor cakap normal...emmm...terima jerlah..hehehee

Mengikut kata ACI ..jiran kat rumah pangkat nenek. Nengok anak aku Sophiellea setahun 9 bulan tuh gedempol semacam..aku dijangka dapat anak pompuan lagik. Adusss..aku teringin nak nengok kuih siput cenonet. Tak kisah ler ..apa apa pun aku terima.

Hari ni aku start keje setelah bercuti selama 9 hari..kuang kuang kuang. Energy pun dah power..apalagi terketar jer aku nengok outlet kat Kosas ni. Mana yg tak kena tuh..nasib ler staff sini nak kena setelkan. Sian plak dorang. Pagi jer aku mengganas. Petang lepas Zohor aku cool sket.

Lepas nie aku nak jalan jalan cari makan kat tempat baru ni. Ada steamboat depan Seven Eleven. Macam mengghairahkan jer ...hu hu hu ...

1 comments:

ro said...

cakkk gak.
aduss masuk spital lagi rupanya.
semoga terus kuat menghadapi dugaan.
:)