SUP...staff indon ku ...bye bye

|
SUP dah nak balik...expired..abis dah semer geng FIM dia kena balik.
Nak kata sedey tak jugak ..nak kata lega ..keh keh keh

SUP rajin tapi al maklumlah ..dah kena tipu ngan dot dot dot
aku serasi keje ngan mamat nie...tapi tuh ler .. kena ikut jer rentak dia

bebudak kat kedai dok pecah paler nak buat apa untuk SUP.
aku support sikit jer lah....lahaii...nak cover yg terlopong tuh pun tak setel lagik.

kek dah tempah..kawan aku si PASTRY CHEF tuh buat. kengkawan pun kena charge jugak harga biasa..tak perlah ..benda nak makan..bayo jerlah

nak buat nasik lemak kena tepon mak dulu..aku tak ingat camner nak buat ..asik peradap kedai jer.

yg lelain tolong buat sambal udang...ayam berempah..ayam LAGIK...kuang kuang kuang

kangkong belacan suruh LAKI aku goreng....SATAY beli jer .

penin plak paler aku...nak ajak ker hah manager lain??
kang budget lari lagik teruk

adussssssssssssssssss

0 comments: