limau bali hotel daddy

|
Daddy gelabahhhhhhh...aku yg bengang giler.

CHEF bagi balik awal nak amik adik tapi bersyarat. Ada ke kena cari pamelo's @ limau bali sampai dapat. Ya Rabbi!

Dah ler hujan lebat semalam...aku plak keje petang....si AIN sekali ada ngan aku.
Rasa nak nangis pun ada. perots dah ler lapo the giler. Memusing satu ampang , pandan indah , pasarakyat , jalan imbi , area bukit bintang.

semata mata nak cari 4 biji limau bali untuk Thai Food promo kat hotel daddy.
aku ingat nak suggest kat daddy , jom ler kita balik ipoh . berlambak..siap dapat free kalo beli 4 bijik dapat ler satu...kuang kuang kuang.

so..mmg tak de musim bak kat nyonya ngan apek kat pasar pudu.

Mana ada buah sikalang...kalau manyak manyak tatak olang mau beli...

ha ha ha

aku yg mangkor..badan penat..minyak keta kena tambah..perot lapo...
tak der pekdah langsung tolong hotel 6 bintang nie..

anak aku plak yg kecik asik kena cubit jerlah dalam diam....mengganas atas riba aku.sentap jerlah tanpa dinampak oleh daddy nyerrrrrrrrrrr...hu hu hu

0 comments: