MAKCIK menang lagik ler !!

|
FUYoOoOoOoO !!!

hilang sana menang sini....
gelak besar kejap aku ...kui kui kui
staff aku tepon masa tgh paler otak aku serabai bai bai .

KAK oOo KAK ...tahniah ler ..nama kuar website ERA ..menang hadiah utama plak tuh weh .

Berebut nak sikit. Aku ckp bleh kongsi tapi yg aku ilang tuh kongsi ler jugak ...BLEH .....ha ha ha

Rezeki oOO rezeki ...ntah naper aku suker baca blog si MALIQUE yg aku rasa bagi semangat kat aku nak cuber jerlah apa yg boleh.

Nie ntah kali ker berapa aku menang. Selawat bebanyak baru post. Itu jer rahsia aku masa staff aku tanya .

Tapi aku nie pelik skit kan .Aku jarang ler sekali nak enjoy apa apa pun seorang diri.

Tak bagi kat hubby , adik , kengkawan , kaum kerabat , mak pak mentua ker,
Ntah naper aku suker GEMBIRA kan hati dorang dorang ni walaupun tak pernah pun dorang kasik aku apa apa . Tak per lah ...aku nak balasan tuhan jer untuk aku yg serba kekurengan nie. amin



0 comments: