kehilangan

|
aku sedih giler giler babasss

sekotak novel novel kesayangan aku kena kebas.

bagi staff pinjam...dah resign pastuh ngan buku aku dia resignkan sekali.

aku nak mengadu kat saperr....Uwaaaaaaa

Laki aku lagi angin kalo aku citer kat dia.

Dah ler dia pun ada tanam saham 50%.

UWaaaaaaaaaaaaaaaaa

Aku betul betul sedih giler giler giler.

Aku nak beli semua yg aku hilang bila dapat bonus nanti. Biarlah aku tak berbaju raya.

SriDiah..Shamsiah MohdNor...dah mcm mcm lagi novel yg berlambak dlm kotak tuh.

waaaaaaaaa waaaaaaaaaaa

2 comments:

Hazelinesnow said...

Kita tumpang sedih

Anonymous said...

alahai....
ciannyer akak!

but ly dh pnh rase cmgitu.. biarpn len sket kesnyer.. but stil jd mangsa...

der arr 1 ari tue... jiran waktu kecik2 mai n tido kt umh.. pastu taim ly g keje, dia g angkut novel dlm bilik bw blik umh dia (jauh) tanpa kebenaran ly pong :(

udhla ambk novel2 yg besh2... pastu xmoh pulangkn.. bygkn ler dr dia anak dara.. smp dh der anak.... hampehhh


cop! cop! cop! akak nk minta tlg per nie? kekekke