appraisal kfc/ayamas/pizzahut

|
sekarang minggu utk appraisal.

so aku dengan lemah lembutnya akan terima jer apa yg AreaManager akan hentam aku cukup cukup.
bonus n gaji rasanya dpt sama jer walaupun aku dapat 50 dari markah penuh 100. He he he !!!!
tahun lepas pun camtuh...satu malaysia manager dapat sama. tak der lebih tak der kurang.
kalo tak kena hentam pun dapat gak..kalo kena pun dapat gak....
so cadangan aku kat AreaManager aku ....

FOTOSTAT JER YG TAHUN LEPAS NYER !!!!

hahahahahahaha!!!

*aku perli ni ...aku harap dia tak buat bendul!

4 comments:

Anonymous said...

perli? xcm perli pong :P kekekke

Anonymous said...

setuju 100 persen...

Hazelinesnow said...

apa khabar? baby dah besar? amacam appraisal?

Anonymous said...

assalamualaikum KAK MIN...
how r u now... my first time using this blogger... anyway, this weekend i'm coming to ayamas kosas again. this time Teh SOD for u and TM1+TM2 for your dad.. amacam ada berani?


ex-ayamas-tracemineral