Anak Anak VIRUS DEMAMPANAS

|
sakit sakit sakit......

Bulan nie mmg bulan sakit...

BABY 6 bulan si WAHEEDA SALSABILLA admitted HUKM 8hari kena VIRUS DEMAM. Last sabtu 23 Julai keluar ...malam tadi si kakak WARDINA SOPHIELLEA plak masuk ER HUKM demam panas 40 temperature.

AdussS....duit ngakk kisah abis abisan...tapinya aku dah penat. MAK datang jaga cucu seminggu pun nampak dah letih.

Nasib baik si KAKAK tak ada VIRUS. Aman dunia aku kejap. DADDY plak dah panas tekak pening kepala pagini.

Aku mata dah tak larat angkat tak cukup tido.

18 Julai sampai 23 Julai 2005 melepak kat HUKM Tkt Paedtrik memang amat MEMUALKAN.
Tengok sekeliling anak anak kecik demam panas lelah sawan.......kebanyakannya admitted sebab sebab yg sama.

Ada yang KOMA sebab terlalu panas kena SAWAN....sampai sekarang tak sedarkan diri. Aku GABRA jugak. KEsian nenguk MAMA PAPA dorang MENANGIS.

Apa yg boleh doktor buat kalo dah KOMA ???
Tambah DOS ubat ??
Check KUMAN dari AIR TULANG BELAKANG ??
Bukak OKSIGEN ???

Aku LARI LARI LARI jauh jauh...taknak melimpah airmata nengok penderitaan keluarga dorang.

AKu TAKUT.


KEnapa ANAK ANAK yg KECIK KECIK CINONET tuh jadi MANGSA VIRUS DEMAM ????

0 comments: