Kembali Sekejap !!!!!!!

|
Assalamualaikum....

Kembali dengan PERUT YG SARAT BARAT....!!!!!!!!!

Maaf lama tak UPDATE . Keluar masuk HUKM...KERJA pun kena setel...ANAK ANAK yg semakin NAKAL...SUAMI nak gi MEKAH kerja MASAK untuk JEMAAH dan buat HAJI sekali..
So terpaksa korbankan salah satu

Sekarang kandungan dah 34 minggu..memang PADAT dan SARAT..jalan pun dan macam PEGUIN DEBAB !!

Suami dah seminggu di Tanah Suci. Anak Anak masih dalam KEPENINGAN mencari cari DADDY. Aku MERINDUI kekasihku yg amat kucintai.

Aku kena TABAH dalam merima segala ujian..kena KUAT demi anak anak...
Pergi KERJA sendiri....jaga ANAK tengah malam sensorang...beli belah sensorang...

Dalam sedih KERINDUAN pada suami..aku gagahkan diri pergi kerja...buat semua tugas jaga anak anak amanah suami.

Sabtu Ahad ni aku dah susah nak contact suami..PREPAID tak bleh reload plak sebab centre maxis tutup sempena Krimas. Suami tak leh reply sms aku tak leh terima call aku.
Baru seminggu aku dah habis 200.00 asik reload Hotlink Daddy.

Setiap kali terima SMS dari DADDY, aku sure nangis nyer. Tak kira kat umah..dalam keta atau kat tpt keje.

Daddy doakan depan Kaabah aku selamat BERSALIN 31 Dec 2004 ni. Daddy faham tanggungjawab aku berat...tapi aku tetap sedih sebab aku sebenarnya RINDU kan DADDY !!!

0 comments: