cuti ...

|
Area Exec aku sign cuti aku Sunday. Yerlah kedai aku ahad mmg lepak the gilos.
Customer w/sale aku semer ahad lepak cuti ngan family dorang.

aku dah berangan nak kemas umah..pastu jenjalan bawak anak lepak playgroud kat memana ler ...

tiba tiba ...Amik MAK kat PUDU nie...cepat sket MAK letih nie....

adusss...kui kui kui..MAK aku @ OPAH anak aku datang lagi minggu nie...
sengih jer laki aku ...yerlah..KENYANG ler makan MAK masak ari ari..

MAK aku plak dah siap agenda mana dia nak pegi ahad and isnin..
aku tepuk dahi jerlah...abis cita cita nak tido makan jenjalan kat KL jer..

ahad MAK ajak pegi RAUB ada kenduri kahwin..kena pegi jugak sebab aku malas nak dok umah sensorang. ANAK ANAK aku laks ...excited giler ler nak jenjalan ngan OPAH nya .

Pepagi mak dah membebel kejut subuh ..terus nak ajak gerak dalam kol 8.00.
Kelam kabut gak aku maklum ler nak kemas bag anak lagi..susu lagi..bekal aku lagi..

sampai RAUB aku ingat malas nak pegi umah pakcik ACU Rashid aku...segan lak nak singgah tetiba. So dengan konfiden nyer terus ler pegi umah kenduri...tuptup..

Acu and Makcu aku pun ada gak...yerlah acu ngan makcu org org penting kat RAUB tuh...abis aku !!

ha ha ha



0 comments: